tekmile_34 30+5de Zeynep Kamil perinatoloji yatış verildi bugün bebeğim 1000 gr kilo almıyo damarlarında kan akısı durmus doğum olur mu kilo alır mı çok korkuyorum ciğer geliştirici iğne vuracaklar bi fikri olan 🥺🥺
Gamzeuzmay tekmile_34 aynı sorun bende de vardı kan akışı az gidiyordu benden bebeğe iki defa çiğer geliştirici vurdular hastaneye yattım 3 gun sorna acil sezeryana alındım 30 haftalıkken 1350 kilo doğdu kızım 1 aydır küvezde
Elifinannesi_ Üstte kalsın. İnşallah zamanında kucağınıza alırsınız 🙏🏻 Bizimde erken doğum riskimiz var 34+4 olduk. Her an gelebilir..
tekmile_34 Gamzeuzmay Yaa çok geçmiş olsun insan psikolojik olarak kötü oluyor umarım kucagınıza alırsınız bir an önce 🥺
Gamzeuzmay tekmile_34 amin inşallah sizn hiç gitmiyor galiba benimki az gidiyordu 3 gun dayanabildi kızım içeride mutlaka ciğer geliştiriciyi olun o çok gerekli bişey korkutmak gibi olmayım ama başıma geldiği için biliyorum en geç sizde 3-4 içinde bebeğinizin dünyaya getirirsiniz
Gamzeuzmay tekmile_34 piskolojik olarak çok kötü üstüne bide kızımın doğunca down sendromlu olduğunu öğrendim kızım bana süpriz yaptı kendini hamileliğimde belli etmemişti öyle olduğunu testler hep temiz çıkmıştı
tekmile_34 Pinarr Gamzeuzmay Bakalım artık ne kadar dayanabilicez Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏼