UmutsuzPolyanna Nehir_Efe bebekten önce sen beslenmene de dikkat etmezsen halsiz bitkin ağrılı hissedersin
Hhilall37 Nehir_Efe bebek senin depolarından beslenir ve sen halsiz kalırsın kansızlık başlar. İçmeme sebebin nedir ki bebeğe ve sana zararı yok aksine faydası var
Hhilall37 Nehir_Efe bebek senin depolarından beslenir ve sen halsiz kalırsın kansızlık başlar. İçmeme sebebin nedir ki bebeğe ve sana zararı yok aksine faydası var
guzelbebegimmmmm Nehir_Efe doktorlar keyiflerine göre vermiyorlar ilaçları. Tabiki vitamine ve kan şuruplarına ihtiyacımız oluyor. Zorlanıyorsanız her gün değilse de 2 günde bi mutlaka içmelisiniz. Ne kadar dengeli ve güzel beslenseniz de eksiklik oluyor
asdfg3 Nehir_Efe balik yagi kullanıyorum cok igrenc bi ilac genelde agzima attigim an midem bulaniyo bazen geri cikariyorum ama iciyorum, icicez ki bizde hasta olmayalim bebekte bizden rahat rahat beslensin..
Usenmezz99 Nehir_Efe vitaminler heleki kan ve folik asit tarzı ilaçlar bebeğin beyin gelişimi ve sağlıklı gelişimi için çk önemli bebek ztn annenin deposundn alıyo ama oda yetmediği zamanlarda bunlar çok yardımcı ihmal etmw kesinlikle