2 çocuğum var ikisinde de avent kullandım şuan 3. yü bekliyorum 🙈☺️ bundada kullanıcam inşallah size tavsiyem hiçbir temizleme ürünü kullanmadan direk kaynatıp öyle muhafaza etmektir bi tencereye suyu koyun içine biberon tüm parçalar varsa pompa emzik atıp kaynamaya başladıktan sonra bi 10 dk bile fazla ama yeterli olucaktır güvenle kullanabilirsiniz 😉 tecrübeli bi anne olarak söylemek istedim iyi geceler güzel anneler😍