Minmin Kızlar bir şey sorucam az önce fark ettim ben beyaz tenliyim koyulaşma çok az oldu kahverengi değil de biraz daha pembemsi oldu kaşınıp duruyordu bir baktım uç kısımlarının renkli olduğu kısımlar kurumuş böyle pütür pütür kabuk bağlamış gibi sizce normal mi? Krem kullanmalı mıyım?
incisu Minmin benimde öyle oldu geçen gece yatmadan nemlendirici krem sürdüm sürerken bile anladım kuruluğunu mustelanın nemlendirici kremi güzel işe yaradı bende
bebekgeliyoo Ay benim de aynen öyle, mustela nın çatlak öncesi yağını almıştım onu sürdüm nemlensin diye, şurada bekleyeyim bende bakalım tecrübeli hamileler neler söyleyecek :)
Zeynepz bebekgeliyoo 2 ay oldu doğum yapalı son aylarda bende de olmuştu kantaron yağı sürüyodum ben doğumdan sonra da gümüş kapak kullandım hiç olmadı hamileyken sadece olmuştu
Minmin Ben de krem alayım bari bugün çok kaşınıyor afedersiniz tatlı tatlı kaşınıyor yara olmasın alayım krem ben de