Arkadaşlar ben Sultanbeylide oturuyorum normalde Ümraniye eğitime ve ersoya gidiyorum. Ben hala çocuğumun net bir resmini yani 3d 4d alamadım. Bebeğin pozisyonu uygun olmadığından değil cihazlar eski sanırım 2d normal ultrason kağıdı veriyorlad ama arkadaşlarıma bakınca onların bazılar başka şehirlerde hem özelde hem devlette yaptırdıkları kimisinin renkli kimisin diyah beyaz ama bebeğin net hali yüzü belli bunada 3d .4d deniyor. Bu konuda vana Sultanbeyli civarı özel devlet ünerirmisinizamacım ultrasonda bebeğimi görmek