Şu zamana kadar o kadar istahliydim ki yemek yediğimde soda içmem gerekiyordu fakat son iki üç gündür iştahım gitti zorla yiyorum sonra da midemde bı bulantı yanma oluşuyor aynı zamanlarda olup bu sıkıntıyı yaşayan var mı yemek istiyorum ama yiyemiyorum😔