euphoria123 Merhaba kızlar doktorumuz tip olarak kıza da erkeğe de benziyor erken bişey söylemek için dedi sizde bakıp yorum yapabilir misiniz rica etsem 😇
Seymaben euphoria123 kuzum 16. Haftani bekle tahminler cogunlukla yanlis cikiyor benimkinide herkes erkeğe benzetiyordu 16 da kız dedi doktorumuz oda kesin degil demisti en net olarak 18 de kız olduğunu ogrendik😍sabret biraz heycanin tadini cikar🌺
Rezan_korkmaz euphoria123 bence kızdır bebiş bende yapı olarak kıza benzettim bende 12 hafalıkken cinsiyet hakkında tahminde bulunup erkek dedi doktorumuz 15 haftalıkken kontör de tekrar erkek dedi 🤗
euphoria123 deletedmom87894 bu haftalar da net konuşmadıkların da genel de kız oluyor ama inşallah bakalım gönlümden geçen de o zaten 🥰 çok teşekkür ederim yorum için 🥰
euphoria123 Seymaben o kadar heyecanlıyım ki kontrole gittiğimde de kesin bişey söylecek diye kendimi hazırlamıştım 🙈 sağlıklı olsunlar sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah 🥰
Loveis16 euphoria123 16. Haftama kadar net bir şey söyleyemedi. Doktorum çok iyiydi hatta arkadaşımla aynı doktora gidiyoruz ona 12 de kesin kız dedi doğru çıktı. Ama benimkini hiç anlamadı o yüzden kız diye düşünüyordum çevremdekiler öyle dedi ama erkek çıktı 😂
euphoria123 Loveis16 benim de kafamı karıştırdı tip olarak erkeğe de benziyor kıza da dedi 😅 5 gün sonra ikili test sonucu göstermeyece gideceğiz o zaman tekrar bakarım dedi ama şimdi siz böyle deyince o zaman da bişey dememe olasılığı yüksek gibi geldi 😅
euphoria123 Nur63 evet sağlıklı olsunlar sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 🥰 benim de gönlümden geçen hep kız 😍