sena-c canım o akıntı ya nişan diyorlar. Sancılarının sürelerini takip et. Süreleri kısalırsa hastaneye git. Nişandan 1 gün için dede ,1 hafta sonra da doğum olabiliyor Bende 39+3 üm bugün gittim . Oğlum kanala girmemiş , sancım ve açılma da yokmuş. Rahim de yumuşama olmuş. Cuma’ya kadar bekleyip yatış yapıp suni sancı verecek .