Kızlar merhaba doktor kontrolüme birkaç gün daha var o yüzden sizden bilgi almak istedim bende bir aydır hemoroid başladı ağrım yoktu kanamam yoktu ama şişliklerim afedersiniz 6-7 tane ve kabızlık yapıyordu ama son birkaç gündür hafif hafif ağrı yapmaya başladı 2 gündürde mide bulantım ve ishalim var ama tuvalete ne yazık ki yine çıkamıyorum bağırsaklarım içerde resmen savaş veriyor ağrılarımda oluyor ishal doğum habercisi derler bu arada 37+3 teyim ishal olup tuvalete çıkamamak çok kötü bu durumda ne yapabilirim bilgisi olan var mı