Buse1905 Bende 2.dozu cuma sabah oldum. Kol ağrısı 2 gün sürdü. Cumartesi öğlen hafif ishal ile birlikte bulantı başladı. Hafif solda baş ağrısı vardı kusma olunca geçti. Doktorum artarsa acile gitmemi söyledi. Kusunca şikayetler geçti bende gitmedim. Akşam ateşim 37.5 a kadar çıktı. Pazarda ayakta durmaktan mi tetenozdan mi tüm sırtım kasiklar vs ağrıyordu. Hatta dün akşam acile gittim. Sağ böbrekte genişleme çıktı ağrı ondan da olabilirmiş ama bugün filan ağrılar yok sağa yatınca böbrek kısmında var sade.