Canım daha çok erken.Silik çizgi çıkması normal çünkü çatlatma iğnesinde bhcg (hamilelik hormonu)bulunuyor.İğneden en az 17 gün geçmesi gerek daha net bir sonuç için.Anlıyorum beklemek çok zor,aynı şeyleri bende yaşadım halada yaşıyorum(fakat elden bir şey gelmez.Sabır sabır sabır…