Blge1 tuzu muhakkak bırak canım 😇 ayrıca gebelik zehirlenmesi olabilir demiş arkadaslar ama tek şişlikle olacak birşey değil tansiyonun da yüksek olması gerek protein kaçağın olması gerek o yuzden hemen şiş var diye gebelik zehirlenmesi olmaz 😇 çünkü bende sürekli tansiyon takibi yapan biriyim gebelik zehirlenmesi durumuna karşı