f_y3360
Ne yapsan geçmiyorsa eğer nst çektir kuzum istersen benim dün gece oldu ama geçti bugün sertlik yok benimde dün belime vurmuştu ağrı çok fena ağladım hatta acıdan geçmeseydi bugün gidecektim doktora nst için inşallah sağ Salim alırız bebişlerimizi kucağımıza 🥰