Tubasudem Tabiki benimde korkularım var sağlık açısından ama birşey olurmu korkusu gerisi zaten doğanın kanunu ben 4150 kardeşim 4500 yakın doğmuş ve ikiside nornal doğum ozamanalr epiduralmi vamrış birde ben doğduğumda annem 21 yaşındaymış hep kendime bunu örnek veririm annem bunu bu şekilde yaptıysa bende yaparım. Yada hayvanlar destekçileri bile yok yani demem o ki gerçekten çok doğal bir süreç bunu kabul edince korkular daha da azalıyor ❤️