rgk Prensannesi14 tam 13 haftadır diyetteyim, bittim artık. canımın istedği şeyleri yiyememek çok kötü. size de geçmiş olsun. çok dikkat edin. diyete uyunca her şey güzel gidiyor🥰
ravzakck91 Aclik 82 tokluk 146 çıkmıştı kqebonh tüketimini azalttık biraz yediklerime dikkat ettim şuan gayet iyiyim
Prensannesi14 ravzakck91 bende 1.5 haftadır diyetteyim yatışımı verdiler bu yüzden kabul etmedim evde kendim ölçüyorum sonuçlarımı diye benim de kan tahlilinde 91 çıktı bu sabah, cihazla baktığımda 104 hangisine güveniceğimi şaşırdım.
Prensannesi14 rgk evet evet çok iyi anlıyorum sizi geceleri çok geç yattığım için krizlere giriyorum suyla bastırıyorum o hissi :) size de çok geçmiş olsun🙏🏻 Sağlıkla kucaklarımıza alalım da hastane çantama gizlice koydum zaten çikolata ;)