Kelebek92 ikinci gebeligimdi. Bir kizim var 1 bucuk yasinda. 11 aydir deniyorduk. Adetimi bekliyordum hormon tahlili bakilacakti. 15 kasim adet tarihimdi olmadi 16 kasimda test yaptim pozitif cikti, 17 kasimda beta 52 cikti. Iki gun sonra yine kan verdim 7-8.haftalara kadar doktora gitmeyi dusunmuyordum hcg takibi yapicaktim. Ama iki gun sonra 19 kasimda hcg 57 cikinca 20 sinde doktora gittim. Tekrar hcg bakildi 74 cikti. Saglikli gorunmuyo ama takip edicez tutunmaya calisan bir bebek olabilir dedi. Iki gun sonra yine kan verdim 113 cikti. Saglikli degil beklenen artis yok dedi kurtaj yapalim bos gebelikse temizlenir hcg dususe gecer dedi. 23 kasimda kurtaj oldum. 24 kasimda hcg bakildi 126 cikti. Yani yukselme devam ettigi icin dis gebelik oldugu kesinlesti. Takvime gore 5+2 oldugu icin kese gorunmeyecek boyutta dedi. Kesenin gorunmesi vs beklenseydi gec kalinabilirdi. O yuzden tek doz metatreksat igne verildi. 24 kasimda yaptirdim. 27 kasimda hcg 90 cikti dususe gecti igne ise yaradi dedik. 29 kasimda aksamdan sanci ve kanamam basladi. 30 kasimda doktora mesaj attim muayene edelim dedi, gittim yumurtaliklarda sorun gorunmuyo rahim ici sivi gorunuyo muhtemelen kanamadan dolayi dedi. Serum verdiler agriya dayanamiyodum cunku. Vajinal ultrasonu yaparken cok canim yandi. Serumdan sonra rahatladim ve hcg 30 a dusmustu. Doktor igne ise yaradi hcg dususte bi kac gune sifirlanir dedi. Eve dondugumde avcumun ici buyuklugunde parca dusurmustum. Muhtemelen agrinin sebebi oydu. Artik plasenta mi olusmustu kese miydi bilemiyorum. Belirgin damarlarin oldugu buyuk bi parcaydi. Kanamam adet gibi 4-5 gun surdu sonra bi kac gun lekelenme oldu ve gecti. Ignenin yan etkisini pek yasamadim. Mide bulantisi oldu sadece. Yarin kontrole gidicem bakalim ne durumdayiz.