Buglemebrr canım bende de tansiyon problemi var bu yuzden günde 1 tane kucuk sarımsak yutmaya başladım daha yenilerde. Internette araştırdım önce bebegin kilo almasina da yardimci oluyormuş sana da okudugum yerin ekran resmini koyuyorum buraya. Doktorunu ara sor istersen günde 1 sarimsak yutmak için ne diyecek. Ben günde 2 bardak süt, 1 bardak kefir, 1 maden suyu, 2 3 tane ceviz, bir avuç fındık-badem yiyorum. Tahin pekmez yiyorum. Onemli olan şey çok fazla yemek degil günde 7 8 adet findik fistik da olsa yemek yani o bebege yeterli oluyor. Zeytinyağına kuru incir bastirmiştim sabahları 3 4 adet inciri de öyle yiyorum. Günde 1 ayva yemek de bebeği guzellestirirmis ve kalbini kuvvetlendirirmiş 2 haftadır günde 1 adet ayva yiyordum zaten. Ben baya dikkat ediyorum anlayacagin ne deniyorsam hepsini yazmaya çalıştım sen de benim gibi gayet düzenli bunları almaya calış. Ben manevi anlamda önemli gördüğüm için tüm hepsini yerken sağ elle ve besmele çekerek yemenin daha yararlı olduğuna inanıyorum buna da çok dikkat ediyorum. Su içerken suya 7 kere Ya Şafi okuyup bebegime ve bana şifa olması için dua edip oturarak içiyorum. Bi de hizli gelişesi için kalsiyum çok önemliymiş yani sütünü kaşarını kaymagini ihmal etme. Çok bilmiş gibi oldu ama ben ne arastirdiysam sana da soylemek istedim kusura bakmayasin biraz pimpirikliymişim bunları yazarken fark ettim😂😅 ama çok şükür bebeğim çok sağlıklı ayrıntılı ultrasonda da hiç bir şeyi çıkmadı hamd olsun kilosu boyu gayet haftasina uygunmuş.
[img]https://i.