Biliyorsunuz daha önce de post açmıştım eşimden ayrılıyoruz isim yüzünden diye bugun doktorum gün verdi ve Çarşamba günü sabah oğlumu kucağıma alacam inşallah eşşmle aramız halen kötü ve kendimi yanlız hissediyorum sormadı bile ne zaman doğumun diye sizden ricam ne olur bana dua edin doğumum güzel geçsin oğlumu sağ Salim kucağıma alıp evime dönim 🙏🏻🥺🥺