lütfen biliyorsanız bisey yazın
bugün kontrolüm vardı. 17+6
simdiye kadar hic bi sıkıntımız olmadı sükürler olsun ama bugün bebeğimin beyninde 2 tane kist gördü doktor😢 koroid pleksus kisti
ikili testim cok güzel cıktı hic bi sıkıntı yoktu
simdi olusan bu kistler %95 geçiyo eğer başka bi bulgu yoksa bebekte dedi. perinatolojiye yönlendirildim, randevu icin iyi bi doktoru aradığımda bana önemli bisey olmadığını hatta %100 geçebilceğini söyledi
ama tahmin edersiniz ki çok kötüyüm sabahtan beri ağlıyorum.
lütfen aranızda aynı şeyleri yaşayıp ya da çevresinde böyle şeyler duyup bebeği sağlıklı olanlar var mı?