Gamzeates yani yanlıs bilmiyorumdur umarım ama zaten önce kese görünüyor sadece biz bebeğin kalp atışını 7+4’te duyabildik mesela sizin bence daha çok erken iki hafta sonra her sey netleşir bende 5+0’da öğrenmiştim maalesef erken öğrenince çok fazla tedirginlik oluyor🙏🏼