svl0787 Selam tatlı anneler ve anne adayları 27 Kasım cumartesi sabah ben de melegime kavuştum.37+5te planlı sezaryenle ikinci doğumum oldu çok şükür her şey yolunda ilerlerdi dün de evimize geldik kızım şuan yanımda uyuyo sorularınız varsa alabilirim
Ozie1993 svl0787 türkiyede sezaryenleri çoğunlukla 38 de yapıyorlar sanırım herkes bu zamanlarda oluyor :) bende 41. Haftadayım ne gelen var ne giden 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yarın kontrol var suni sancı isticem umarım kabul ederler
svl0787 Ozie1993 Benim 34.haftada sancım çıktı aslında planımız 38 sonu 39 gibiydi ama sancıyla daha fazla bekletemedik☺️umarım istediğiniz gibi ilerler sağlıcakla kavuşursunuz meleğinize🙏🏻