elaweannesi Slm annişler😇 herkes neler ayarladı atabilir mi herkese fikir olur bende kızım olacak ocak ayında nasipse we hala karar weremedim burdan önerilerinizi istiyorum🌸 Aklımda kokulu taş ile olan bu model war ama kararsızım sizce nasıl??
Ecekoraymom1722 elaweannesi ben kızımın doğum gününde kokulu taş yaptırdım çerçeve hep kırılmış dağıttıklarımdakiler en son benimki de ufak bi darbe alınca kırıldı bence kokulu taş tercih etmeyin
elaweannesi QueenMommy erkeğe göre mawiside war canım Ewet bende beğendim gibi walla wp iletişim war instagramda bi bayan yapıyor kız kardeşim almıştı memnun kalmıştı
elaweannesi Ecekoraymom1722 işte bende ondan duruyorum ama napayım bilemedim duruşu Tatlı görsel attım daha Tatlı gelen bi model arıyorum
startown Deletedmom_33 ay oda çok güzel bemde gelin eğlencemde yaptırmıştım.Hala arkadaşlarımın anahtarlarında asılı gördükce mutlu oluyorum
startown QueenMommy bemde kokulutas_zeyno da yaptırıyorum orasıda çok özenli yapıyor.Kadın bir haftadır benimle uğraşıyor sağolsun 😂
Ecekoraymom1722 QueenMommy afyonda bir dükkana yaptırdım neşelisüsdükkanı instegramdan bakabilirsiniz
Ecekoraymom1722 elaweannesi evet çok tatlı duruyor ama verdiğiniz paraya yazık oluyor ne yazık ki siz bilirsiniz
Ecekoraymom1722 startown istediği kadar uğraşsın ne yazık ki alçı gibi bir maddeden yapıldığı için kırılıp bozulma olasılığı çok yüksek gine yaptırmak isterseniz tabi sizin bileceğiniz birşey