Bende de var canım. 16.haftada öğrendik. Şu an gözükmüyor bile kaybolmuş herhalde. 36 haftadayız. Bebek büyüdükçe rahim büyüdükçe bant kenarda köşede kayboluyor. İçini ferah tut. İnternettekilere bakma. Allah evladımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin