Nebyaa Benim e nabzına o degerler düşmemiş testpapa ve serbest beta hcg yazıyor sanırım onemli olan değerde bu
glnroztrk Seymanurgun bende bugün yaptırdım 11+5 crl:49 nt:1.1 doktor normal dedi ama internet falan bakıyorum normalin altında değerler