Pelin17 Arkadaşlar ben 11+2 gunumdeyim ve şuan vajinamda ağrı var bunlar normal deniliyor sizde durumlar nasıl bırak ürküyorum uzandım direk biraz tecrübeliler yazar mı
Prenses_annesii06 Doktorunla gorusmelisin normal dediyse zaten cevrendekiler degil doktor her zaman daha iyi bilir vajinal kasilmayi bilmemde bende karnimda arada ilk ogrendigim siralar olmustu aklina kotu seyler getirme herseyin basi stres NET.