Eceguldemir55 Hacersoy Göztepe eğitim ve araştırma Hastanesi’nde sezaryen oldum 2 sene önce gayet memnun kaldım ikinciyi de cam Sakura da dogurucam insallah
Nurr122 Hacersoy Kırıkkale tıp fakültesinde yaptım 2 sene önce Sezeryan gene orda yapacağım inşallah gayet ilgililer ve temizdi