Ben 6 aylik hamile iken yakalandım asım da yoktu hiç bir ilaç da verilmedi. Korktum ama hep dua ettim. Çok şükür ağır da gecmedi. Ama kim ne dediyse yaptım kemik suyu, c vitamini vs. Biraz da bağışıklık sistemi ile alakalı, biraz da moralini yüksek tutmakla. Korkma, herşey Allah’ın takdiri.