Slha basindan beri göbekten yapıyoruz 34+1olduk hala devam clexane 0
4 kullaniyorum. Coraspinde kullanıyordum 33. Haftada kesti doktorum. En fazla bacaktan acırmış cok fazla kas oradaymış. Koldan yapacaksanız eğer asi yerinize yakın yer degil hafif arkadan gene sıkarak vurmak gerekirmiş . En az gobek acırmış cunku en yağlı yer orasıymış.