canimbeybimmm Cuma günü ikili tarama testimiz var. Umarım yaptıracak bütün anneler güzel sonuçlar alırız🙏🏻💕
Klcaysgl Amin canimm ben yaptirdim bugün sonuçumu alicam nasipse inş bütün bebekler sağlikla dünyaya gelir 😇
Aden1adel Ben bugün gittim ultrasonda ense burun kalınlığı normal çıktı kan sonuçlarımı bekleyeceğim artık 😌 umarım sonuçlarım da güzel çıkar 🙏