Yani bu küveze girme durumu falan belli olmuyor ki haftası ıyıde olsa girebiliyor, bazen küçükte olsa girmeyebiliyor. Doktorum bana öyle söyledi solunum sıkıntısı olmaz veya başka bı sıkıntısı olmazsa girmez inşallah. arkadasım kırk haftayı gecik dogum yaptı bebeği yinede küvezde kaldı. 15 gün baska sıkıntılardan dolayı, Hayırlısı herşeyin 🤲🏻