Kızlar doğum yapalı 2 sene oldu ama doğum kiloları kaldı diyet yapıyorum ama bağırsaklarım çalışmadığı için haliyle kilo veremiyorum sürekli şişkinliğim oluyo iyice kilolu gösteriyo. Bağırsak çalıştıran şeyler de yiyorum ama bana mısın demiyo var mı bi çözüm öneriniz?