AsliTuranSenkaya Canım 35+1 iz doktordan çıktım 2.300 bebek senin gibi cılız dedi😀😀😂 aynı kaderi paylaşıyoruz boşversene 2,800 doğsa da iyi 🤣🤣 valla ben çok takmıyorum zayıf bebekler her zaman daha çabuk gelişiyor birde asistanı dedi ki ben 2.400 doğurdum iyice için rahat etti senin de etsin