Merhaba ✌🏻 ilk Rafet bey e gidiyodum ama açıkcasi memnun kalmadım. Kendi kendine çıkıp gezip geliyordu ve kapıda bir sürü hastanın beklemesi umrumda olmuyodu. Bide acilde hasta var die yalan soyluyodu. Kadının biri takip etti dışarda gezdi sigara içti geldi dedi. Biz şok olduk. 🤦🏼♀️ Çok geç vakitlere kaliyordu randevular. Sanki lutf ediyomus gibi muayene ediyodu. 🤦🏼♀️ Muayne çok hızlı olsun istiyodu soru soramiyodum. Sonra yine randevuya gelmediği için başka doktora kaydirdilar. Erkut ozkul adı. Hatta kapıda yeni doğum yapmış bir hastası bekliyodu. Memnun musunuz die sordum. Çok iyi dedi. Özel hast. Doktoru gibi ilgileniyor dedi. Gerçekten de öyle oldu. Muayne sonun da perinatoloji bölümü açtı randevu almam için. Ayrıntılı ultrason istedi. Benim ilk çocuğumun özel bir durumu var . Asperger sendromu yani A tipik otizm li kızım 2 yaşında. Bu durumdan bahsedince daha ilgili oldu. Ben diğer arkadaşlarıma da önerdim. Biraz dolu randevulari ama gün içinde tam 16.00 da MHRS den bakarsaniz bulabilirsiniz. 😊