Merhaba kızlar.10 haftalık gebeyim,her sabah aç karnına tiroit hapı içiyorum.Bugün ilacı içtikten 10 dakıka sonra Bulantı ve öğürme geldi.Bir şey çıkmadı açıkçası,sadece tükürük gibi.İlacı tekrar içmedım.İlaç da etkisini kaybediyor mu bu durumlarda.Bilgisi olan var mı