eslemsi ne kadar canımız yansada ağır geçirsekte aşı olmamız lazım kadın doğumda aşı olmadığı için covid den ölen çok insan var ben ikinci dozuda vurulmak istiyordum tansiyon sıkıntım çıkınca doktor beklememi söyledi tetenozun ikincisini bile vurmadılar yüksek tansiyonum diye şuan bile 10 gündür hastanede yatıyorum keşke ilk çıktığında vurulsaydım dedim gizli covid geçirmişim farkında olmadan karaciğer emzimlerim yüksek çıkıyor bebeğe zarar verir diye yatırıyorlar yine de herkesin kendine özgü düşünceleri var ama doktor engel görmüyorsa vurul