Smilend ben şuan 30+1,bakılmadı doktorum bana sordu ailede şeker falan var mı diye bende yok dedim sonra o an ki tedirginlikten sormayı falan unuttum o gün zaten öylen söyleyince acaba şeker mi var diye içim içimi yemişti şeker yapacak şeyleri bırakmıştım zaten o gittiğim haftalarda hep meyve odaklı beslendim ben onlar mı yaptı açan diye düşündüm daha sonra tekrar gidince bi sıkıntı olmadığını tekrar söyledi bana,görseydi heralde şeker gibi bseylerin olduğunu test falan yaptırırdı diye düşünüyorum