[silindi] Bu nedir arkadaş ya.. Yatarken Üstümü örtüyorum yanıyorum sırılsıklam oluyorum, örtmüyorum üşüyorum ama yine aşırı terliyorum. Göğsümün arasından sırtımdan ter akıyo resmen. 33+4 üz beni gibi olan ve bu işe çare bulan var mı kızlar?
Gulenay-18 [silindi] ben daha 13+3 olmasına rağmen aynı sıkıntıları yaşıyorum çok zor bi durum bende çare bulamadım henüz