Kizlarrrr :) Bira korktum sormak istiyorum. Dün gece ilk defa ardi ardına giren bel sancısı yaşadım yatınca da geçmeyince acile attım kendimi. 35 haftaligim. Ankara Polatlı devlet hastanssi alttan muayene üç kere nst ve ultrasonla bakınca bu gece gözlem altinda kal sabah sezeryana alınırsin devam ederse dedi ama haftamu söyleyince 35 çok erken nakille uğraşırsın şuan çocuk doktoru yok gibi bişey dedi ve ankara şehir Hastanesi’ne gidicem diye kağıt imzalattı . Nst de sancı görülmüş şuan birşeyim yok ama hafif ağrı var sizce tekrarlar mı yaşayan var mı ? 🤗
-