Ceren0734 Merhaba arkadaşlar 12+1 haftalığız ama doktorumuz 12+6 olarak gözüküyor dedi neyseee biz iki haftadır ikili tarama testi yapmaya calışıyoruz bebeğimiz sırt üstü yatıp dans ediyor 🤤😂 ve bir türlü dönmediği için iki haftadır ense kalınlığını ölçemiyorduk. Benim rahim geride olduğu için karından cok net gözükmüyor bugün alttan 1 saat uğraştık pozisyonunu değiştiremedik bi yarım saat daha uğraşınca ense kalınlığını ölçe bildik ama doktor burun kemiğini göremediğini söyledi. Bu yok demek değilmiş benim ufaklık göstermiyor diye göremediğini söyledi sadece ense kalınlığı ve kan alarak yapılacak tarama testimiz. Bizim gibi olan arkadaşlar varmı yada konuyla ilgili bilgisi olan burun kemiğini ölçmeden yapılabilir mi bu test? Not: Benim minnoş çok oynak sürekli oynuyor cinsiyeti zaten tahmin bile edemiyoruz göstermiyor
Ceren0734 Bu arada eksik yazmışım 1 saat uğraşıp alttan göremedik karından baya bi uğraştıktan sonra görebildik🙋🏻♀️