Asyapolat80 Kan uyuşmazlığı iğnesi olacağım şu an 26+4 haftalığım ama doktor kontrolüme hafta sonları gidebiliyorum sadece yani 28+0 da gidemeyeceğim birkaç gün sonra gidebiliyorum. Sizce sorun olur mu ilk gebeliğim.
_ipekkkkk Asyapolat80 ben 27+4 de yaptırdım ilk gebelik benimde 28 haftayı geçmesin demişti doktorum birkaç hafta olarak birkaç gün bişey olmaz çok geçirme demişti