seymabayrak44 Ben de pkosluyum ve ilk gebeliğim düşük olmuştu, kürtaj olmak zorunda kalmıştım. İnanın onda da kendimi çok yoracak bir şey yapmamıştım ama işte olmayınca olmuyor. Sürpriz bir gebelikti ama yine de çok üzülmüştüm. Başta ben kendimi toparlayamadım, sonra araya başka şeyler vs girdi derken üzerinden bir kaç yıl geçti tekrar hamileyim şükür ve herkesin dikkat ettiği şeylere dikkat ederek şükür 24.haftaya geldim bile. Yukarılara uzanmadım öyle, kendimi yormadım, işten geldikten sonra evde dinlendim, ev işlerini mümkün olduğunca azalttım yorulmamak için, yediğime içtiğime dikkat etmeye çalıştım midem aldığı kadarıyla. Zaten progestan kullanıyormuşsunuz, malesef yapacak fazla da bir şey yok. Rabbim inşallah sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin.