zehracal 3 ay önce, 6 haftalık düşük yaptım, doktor bebek kromozom eksikliğinden yada belkide hasta olucaktı ondan düşmüştür dedi, şuan gebelik planlıyorum ama kontrole gitmeme gerek varmı sizce, adetim düzenli
aysegul8 zehracal Bende bir düşük yaşadım. Planlamadan önce bi kontrole gittim kan değerlerime baktırdım tsh b12 felan tiroidlerim çok yüksek çıkmıştı ilaç başladık hemen şu anda da devam ediyoruz. Doktorum bu değerler normale dönmeden gebelik planlama demişti bi kaç ay değerler için gittik geldik ilaç tedavisi felan herşey normale dönünce gebelik planı yapmaya başladık. Çok şükür 27. Haftadayız. En azından bu değerlere felan bi baktır inşallah en hayırlı zamanda hayırlısı olsun hakkınızda 😊
Sevi_l zehracal 3 ay önce düşük yaptım şuan hamileyim 6 hafta 6 günlük çok şükür bana doktor 2 ay korun daha sonra hamile kalabilirsin demişti