Ceysii01 öncelikle merhaba , geçmiş olsun canım. Şuan 31+4 gebeyim. 28. Haftamdan beri nidicard kullanıyorum. Rahim ağzımda kısalma İçin verdi doktorum erken doğumu önlemek amaçlı. İlk zaman senin gibi günde 4 tane içiyordum ama nabzım 130larda olunca doktorumla iletişime geçtim. Hemen günde 2 taneye indirdi 🙏 28. Haftadan beri doğumu bekliyorduk hatta ciğer geliştirici iğnelerimi falan da oldum ,çok şükür etkili bir ilaç bu zamana kadar tuttu bizi 🙏 karın ağrım vs kalmadı 🙏🙏🙏