Herseyinhayirlisi Arkadaslar aramizda varmi sadece gece unsilun kullananlar 10 üniteye geçtim bu hafta nasıl yemek durumunuz.. acligim pek düşmüyor genelde hep yüz siz neler yapiyorsunuz
_ipekkkkk Herseyinhayirlisi Bende yeni başladım insüline 3 gün oluyor Gece kullanmıyorum ama benim tokluk yüksek 🤷♀️ diyet falan bakalm baş etmeye çalışıyorum 🤷♀️ Açlık 100 normal değilmi 110 sinir diye biliyorum Benim açlıklar 95.98.89.90.94 falan
Mercimek25 Ben nerdeyse bir aydır kullanıyorum. İlk zamanlarda sabah ve akşam 2 şer doz sadece. Geçen hafta yüksek şekerlerden dolayı üç öğün ve 4er doza çıkardık. Bende de açlıklar yüksek çıkıyor ama tokluklar düşük şimdilik
_ipekkkkk Mercimek25 4 doktor normal dedi 2 kadın doğum ve 2 dahiliyeye doktoru sadece tokluklar yüksek dedi açlık sınır 110 dedi toklukta 140mış benim tokluklar 170.180.160. falan sabah öğle akşam 4 doz insülin kullanıyorum 3 gün oldu başladık bakalm