Merhaba hanımlar 🌸 çatı muayenesi yaptırırken çok acı duyup sonrasında normal doğum yapan var mı ?
Yani şöyle söyleyeyim ben çatı muayenesinde fazla acı hissettim doktorun bakmasına istemsizce müsade edemedim oda haliyle açıklık falan ölçemedi böyle bir durum yaşayıpta normal doğum yapan var mı? Doktor bana nasıl normal doğum yapacaksın böyle zorlanırsan dedi ama elimde değildi kasılmamak ve bu duruma çok canım sıkıldı yaşayan var mı bu tarz birşey 😔