Betulsen34 20 gün önce geçirdim. Belirtisiz pozitiftim ayakta atlattım çok şükür. Zaten coraspin kullanıyorum gebelik başından beri. Aşılıyım. C,d, çinko karışımı kullanıyordum. Ihlamur, ılık duş falan derken çok şükür 10 güne negatife döndüm. Geçmiş olsun doktorunuzla irtibattta olun mutlaka. 33haftalıktım şuan 36 olucam. Çok şükür bebeğim etkilenmemiş görünüyor doktorum öyle dedi.