Merhaba 3 yıl önce kurtköy adatıp hastanesinde doğum yaptım 25 gün öncede pendik medipol hastanesinde doğum yaptım karsılastırma yaptığımda doğum katı ve doğumhanedeki ebelerin yaklasımı acısından medipol cok cok iyi.. sadece adatıpta gece bebek hemsireleri cok sık geliyordu kontrole emiyormu bi sıkıntı varmı vs diye bu cok güzeldi ama medipolde sadece 1 kere bebek hemsiresi geldi gece. Ama yinede medipolü tercih ederim.. şimdiden sağlıklı doğumlar dilerim size