Kubrabenal ay vallahi ben dotkorlarada tam guvenemiyorum ki benim dayimin kizi olacakti herseyi pembe alindi doguma kadar doktor kiz dedi ama pembe battaniyeye sarilmia bir erkek evlat geldi herkes şok karisma durumu da yok dayimin kopyasi cocuk doktorlarda hata yapabiliyor bizimki biraz 9 ay kadar hata yapti ama olsun saglikli dogdu şükürler olsun