ikiprensannesi2 -PembePapatyam- https://imgyukle.com/i/kMZVNf Arkadaşımın ultrason resmi bu başka fotoğrafı yok özelde kız bebek gibi demişler devlet hastanesi de bacağı kapalı göremedik demiş tahmininiz var mı acaba
Iknr-mls Nesra_ ben erkek hissettim ama doktor kiz dedi bende sağlıklı olsun yeter dedim eşimle aynı fikirdeyiz sağlıklı olsun yeter ama çevrem kızın var inşallah oğlun olur diye dua ediyor biraz kızıyorum onlara 😤
Nesra_ Iknr-mls allah hepsini hayırlı ve sağlıklı evlat olarak tattırsın herkesin olsun demesiyle olmuyor sonuçta ne bebekler var hastanelerde yoğun bakımlarda 😞hiç takılmayın onlara 💓