Ayy bu konuda biraz kafam karışık ya. İki isim düşünüyoruz biz ama bir yandan da acaba tek olsa ilerde daha mı rahat eder diyorum. Eşime soruyorum, o da sen bilirsin artık diyor, adamı bıktırdım 😄
Ben kendim iki isimli olduğum için kızıma da iki isim düşündüm hep. Ben şahsen iki ismin pek sıkıntısını çekmedim, öyle aman çok çektim filan diyecek bir durumu yok. Ama bir yandan da ikinci ismim hiç kullanılmıyor, hatta bazısı ikinci ismimi atlayıp ilk ismim ve soyismimi söylüyor.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Tek isim mi koyacaksınız iki isim mi?